Google analytics Toestaan Niet toestaan

Terugkoppeling Algemene Ledenvergadering 2022

12 december 2022 15:45

Mark Wagteveld

Woensdag 30 november jl. heeft de Algemene Ledenvergadering weer fysiek plaatsgevonden in ons clubgebouw ‘De Dries’. Hierbij een korte terugkoppeling.

Bestuursverkiezingen
Mannie Vaandering blijft de komende drie jaren ook de voorzitter van IJVV. De leden van de club hebben onze voorman herkozen op de ledenvergadering. Tim Steen Redeker is benoemd als voorzitter Seniorencommissie. Hiermee volgt hij officieel Jan Bouwmeester op. Verder is Geurt Morren herbenoemd als voorzitter Algemene Zaken, Rudy Wagteveld herbenoemd als voorzitter Technische Zaken en Frans van de Wetering herbenoemd als bestuurslid Geldwerving/Sponsoring.

Contributie
Het bestuur heeft voorgesteld om contributieverhoging van €1,00 voor alle spelende leden in te voeren per 1-1-2023. Deze stemming is aangenomen.

Financiën
De penningmeester nam de leden mee door de boekjaren 2021/2022 en de begroting voor 2022/2023. Aandachtspunten in de vergadering waren o.a. de (stijgende) energiekosten, de kosten/baten van de feestweek 75 IJVV en de gedane investeringen op ‘Den Uithoek’. Tevens gaf de penningmeester een doorkijk naar de komende jaren. Vervolgens adviseerde de kascommissie ook om decharge te verlenen. De ledenvergadering stemde in met het gevoerde bestuur, zodat de decharge aan het bestuur is verleend. Ten slotte bedankte de voorzitter de kascommissie voor gedane zaken.

Wijziging organisatiestructuur
De stemming om per 30 november 2022 de Vrouwencommissie officieel te laten overgaan in de Technische commissie, Jeugdcommissie en Seniorencommissie is aangenomen. Dank aan de Werkgroep IJVV Vrouwen- en Meiden afdeling.

Bestuursmededelingen
IJVV en Emiel Diender gaan aan het einde van het seizoen uit elkaar. De wegen van hoofdtrainer (1e elftal heren) Emiel Diender en IJVV zullen aan het einde van het lopende seizoen gaan scheiden. Beide partijen zijn het hier in de afgelopen periode over eens geworden. Een nader bericht volgt separaat op de website van IJVV.

In overleg met de gemeente Kampen is het doel om de herinrichting van de parkeerplaatsen IJVV voor 1 september 2023 te realiseren.

Namens bestuur IJVV
Mark Wagteveld

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!